romypouw.reismee.nl

3 weekjes vakantieee en weer thuis!

Een beetje laat, maar hier toch nog mijn allerlaatste reisverslag...

Ies en ik hadden gezellig nog een weekje samen in een Airb&b. We hebben twee heerlijke stranddagen gehad, gewinkeld, aan school gewerkt, lekker gekookt, gezellige filmavondjes gehad en wijntjes gedronken. We hebben ook nog de sunset gekeken op Signall Hill, samen met ons oude kamergenootje Juliette. Dit was heel erg leuk, het uitzicht was prachtig! We zijn nog een keertje uit eten geweest bij Sevruga (sushi) en nog een cocktail gedronken met Jonathan (Nederlandse jongen uit het hostel). Op vrijdag avond moest ik afscheid nemen van Ies. We hebben het fantastisch gehad samen!

Na 10 weken was ik een nacht en een dag alleen. Heel vreemd maar ook heel fijn! 's Avonds kon ik eindelijk mijn ouders, Niels en Jef ophalen van het vliegveld! Het voelde heel raar maar ik was super blij om ze weer te zien!

De laatste twee weken waren geweldig maar zijn mega snel omgevlogen. Ik heb heel veel kunnen laten zien van Kaapstad, maar ook nog wat nieuwe dingen gedaan. Na 10 weken ben ik eindelijk de Tafelberg op geweest! Ook zijn we naar Robben Eiland geweest. Met kerst hebben we een kerkdienst gezien, wat toch nog een beetje het kerstgevoel gaf! Na 5 drukke dagen in Kaapstad, zijn we naar Oudtshoorn gegaan. Hier hebben we een safari gedaan en the elephant walk. Het was heel erg mooi en we verbleven in een super luxe lodge! Daarna zijn we 3 dagen naar Knysna geweest. Schattig plaatsje met leuke winkeltjes! Toen weer terug naar Kaapstad en hier oud & nieuw gevierd. Heel spectaculair was dit niet, maar wel bijzonder om dit samen met mijn ouders, Niels en Jef in Zuid-Afrika te vieren!

Het was heel dubbel toen we naar huis gingen. Aan de ene kant had ik zin om weer thuis te zijn en iedereen weer te zien. Aan de andere kant was ik verdrietig omdat ik het zo fijn heb gehad en omdat Kaapstad zo'n leuke stad is.

Zaterdag avond werd ik verrast met een suprise party met al mijn lieve vrienden en familie. Dit was nog voor mijn 21ste verjaardag en als welkom thuis cadeautje. Een beter cadeau kon ik me niet wensen!

Ondertussen ben ik alweer 1,5 week thuis. Het is fijn om weer thuis te zijn, maar ik mis Kaapstad ook wel een beetje. Het voelt alsof ik nooit ben weg geweest, zo snel is alles voorbij gegaan. Gelukkig heb ik alle mooie foto's en herinneringen nog.

Leuk dat jullie mee lazen met mijn avonturen!

Liefs, Romy

Reacties

Reacties

Mama

Lieve Romy Wij zijn trots hoe je alles hebt gedaan de 10 weken in Kaapstad We vonden het geweldig je weer te zien en je ons alles kon laten zien. Wat hebben we genoten. Dit neemt niemand ons meer af. Een herinnering voor altijd❤️

Gerda

Dank je wel dat ik mee mocht genieten van de avonturen die je hebt beleefd! Ik heb ervan genoten!

Annemieke

En wij vonden het super dat we met je mee mochten lezen over jouw ervaringen in Kaapstad. En nu op naar nieuwe avonturen en ervaringen in Utrecht?

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!