romypouw.reismee.nl

2 weken voor vertrek!

Hoi allemaal!

Welkom op mijn reisblog. Via deze blog blijven jullie op de hoogte van al mijn avonturen en ervaringen tijdens mijn reis naar Zuid-Afrika. Ik vertrek op 10 Oktober om 10:05 vanaf Schiphol. Ik ga samen met Isa (studiegenootje) 9 weken stage lopen in een Clinical Health Centre in Kaapstad. Na deze stage gaan wij samen nog een weekje verblijven in/rondom Kaapstad. Isa gaat 21 December naar huis en dan komen mijn ouders, broer (Niels) en vriend (Jef) 2 weken. Op 3 Januari vliegen wij met zijn vijven weer terug naar Nederland.

Ik zal in ieder geval elke week, misschien vaker, wat schrijven op deze blog. Ik kan hierbij foto's toevoegen en via de kaart kunnen jullie zien waar ik me bevind en waar ik ben geweest. Ook kunnen jullie reacties plaatsen.

Ik vind het super spannend maar heb er ook mega veel zin in!

Liefs, Romy

Reacties

Reacties

Mama

Wij wensen jou een hele fijne tijd in Afrika en hopen dat je er een ervaring aan over houdt waar je wat van geleerd en van genoten hebt. Love you Liefs ?

Oma

Wat een verhaal en wat leuk dat je al zo veel meisjes hebt ontmoet en wees maar voorzichtig met de mannen. Ook nog de groeten van tante Suze. Xxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!